Vergoedingen zorgverzekeraars

Wordt de Methode Van Dixhoorn vergoed in 2024?

De Methode Van Dixhoorn wordt door een aantal zorgverzekeraars (gedeeltelijk) vergoed uit de aanvullende verzekering. Check de polis of neem contact op met de zorgverzekeraar om zeker te zijn dat de behandelingen worden vergoed. Bekijk hieronder het vergoedingsoverzicht 2024.

A - L

M - Z

De VDV kan geen aansprakelijkheid accepteren voor de correctheid van bovenstaande gegevens. Aan deze lijst kunnen geen rechten worden ontleend.

Wanneer er een vergoeding voor adem- en ontspanningstherapie vgl. Methode van Dixhoorn plaatsvindt vanuit het alternatieve pakket of een pakket beweegzorg, wordt het maximale bedrag gedeeld met andere therapieën die vanuit deze vergoedingsregeling al zijn vergoed.

Vind een therapeut in de buurt!

Van Dixhoorn Vereniging

Adem- en ontspanningstherapie o.a. bij stress, overspanning en burn-out klachten.

secretaris@vandixhoornvereniging.nl

Lees hier al onze blogs