Van Dixhoorn Vereniging

De Van Dixhoorn Vereniging (VDV) is opgericht als beroepsvereniging voor de adem- en ontspanningstherapeuten. De VDV heeft als doel om haar leden te vertegenwoordigen en hun belangen te behartigen. Het bekend maken van de Methode Van Dixhoorn bij zorgverzekeraars en verwijzers én de waarde van adem- en ontspanningstherapie te verhelderen, is daarbij essentieel.

De vereniging wil daarnaast een rol spelen in het verbinden van de leden en zo kennisdeling op gang brengen. Daarom informeert de VDV de leden regelmatig en organiseert de vereniging een aantal keer per jaar een themabijeenkomst.

Leden Methode van Dixhoorb

Lid worden?

Lid worden van de Beroepsvereniging VDV kan als lid of als aspirant-lid. Aspirant-leden dienen minimaal het eerste jaar van de Leergang Adem- en Ontspanningstherapie te hebben afgesloten. Lid worden is pas mogelijk nadat de gehele leergang van drie jaar is afgesloten met een certificaat. Neem voor meer informatie contact op met ons secretariaat of meld je direct aan!

Van Dixhoorn Vereniging

Adem- en ontspanningstherapie o.a. bij stress, overspanning en burn-out klachten.

secretaris@vandixhoornvereniging.nl

Lees hier al onze blogs